Heb je een e-mail van communicatie@raedelijn.nl ontvangen met daarin het verzoek om je persoonsgegevens aan te passen in ons klantenportaal? Dan bevestigen we in dit nieuwsbericht graag de authenticiteit van deze mail.
Heel vaak ontvangen
Deze mail heb jij mogelijk heel vaak ontvangen. Helaas is er door een fout bij onze leverancier een verkeerde opdracht aan ons klantenportaal gestuurd. Dit heeft ervoor gezorgd dat sommige contactpersonen de mail zeer veelvuldig hebben ontvangen. We vinden het heel vervelend dat dit is gebeurd en bieden hierbij onze excuses aan voor het ongemak.
Omdat het er waarschijnlijk nogal spam-achtig uitzag, kunnen we ons voorstellen dat je de mails hebt verwijderd. Het is geen spam, we nodigen je graag uit voor ons klantportaal.
Ons klantenportaal
We doen er alles aan om jouw persoonsgegevens zo goed mogelijk te beschermen en niet langer te bewaren dan nodig. Daarom krijgt iedere contactpersoon in ons CRM-systeem vanaf nu één keer per jaar een e-mail met daarin de vraag of we jouw gegevens mogen bewaren of niet en of deze gegevens nog kloppen.
Volg de instructies in de e-mail
Als je de instructies volgt die in de e-mail staan, zorgen wij er binnen enkele dagen voor dat jouw gegevens bewaard en aangepast, of verwijderd worden.
Als je niets doet
Als je ervoor kiest om jouw account in ons klantportaal niet te activeren, gaan wij ervan uit dat we jouw gegevens niet hoeven te bewaren. Op 2 januari verwijderen we alle gegevens van contactpersonen die niet hebben gereageerd.
Waarom gegevens wijzigen?
We houden de gegevens die we bewaren graag up-to-date en willen deze ook, volgens AVG-regels, niet langer bewaren dan nodig is. Daarom zullen we je vanaf nu ieder jaar vragen om je gegevens te updaten of te verwijderen. Zo houden wij ons systeem overzichtelijk en jouw gegevens veilig.
In de privacyverklaring op onze website hebben wij beschreven hoe we je persoonsgegevens verwerken en voor welke doeleinden.